בעוד עסקים קטנים רבים אינם דואגים לנהל את האספקה של הציוד המשרדי שהם צורכים, עסקים אחרים נוקטים בגישה הרבה יותר פרואקטיבית לניהול האספקה ??שלהם, גישה אשר יכולה לחסוך לך זמן וכסף, ולסייע לך למנוע חוסרים במועדים חשובים. תכנון מראש!

איך אתה מנהל את אספקת הציוד המשרדי לעסק שלך? האם אתה באופן יזום מנהל את האספקה השוטפת שלך? או שאתה משאיר את הפריטים הללו לרגע האחרון או אפילו עד שהם לחוצים לגמרי? אתה זוכר ריצות נואשות לחנות הציוד המשרדי הקרובה כדי לקנות עוד נייר למדפסת?

אולי החשש שלך טמון בתזרים מזומנים? אמנם, תזרים מזומנים הוא מקור לדאגה אך עם זאת, על ידי הגבלת הרכישות שלך אתה יכול למנוע חיסכון בעלויות פוטנציאלי עבור העסק שלך, כמו גם לבזבז זמן יקר עם סידור נוסף.ציוד משרדי
אז מהיא אסטרטגיה היעילה לניהול אספקה ??לכל עסק? על ידי ביצוע ההנחיות שלהלן, אתה יכול להפעיל את העסק שלך בצורה יעילה יותר ובכך למנוע מצבי פניקה כאשר הציוד המשרדי שאתה צריך פשוט לא בנמצא.

השתמש ביתרון לגודל
שאל את הספקים לנפחים גדולים יותר של ציוד משרדי. קנייה גדולה יותר לרוב הינה מוזלת יותר. עדיף לרכז את הקנייה, לאמוד מה צורכים במשרד בחודש אחד ולהכין רשימה מרוכזת. בקנייה גדולה יותר תהנה ממחירים נמוכים יותר, ועלות משלוח קטנה יותר.
נתח את העונתיות של העסק שלך, וזמן הרכישות שלך, כך שיהיו לך כמויות מספיקות גם בתקופות העמוסות ביותר שלך ללא הזמנה נוספת.
אפשרות נוספת היא שיתוף עסקים אחרים בהזמנה שלך, עסקים בבניין המשרדים שלך או עם עמיתים ושותפים שמנהלים את העסק שלהם. ממש קבוצת רכישה ל – ציוד משרדי – משתלם לכולם!

עקוב אחר רמות המלאי של הציוד המשרדי שלך
עסקים רבים נוהגים לתרץ את ההתנהגות שלהם כשזה מגיע לחוסר היכולת שלהם לעקוב אחר רמת המלאי שלהם של חומרים מתכלים מעולם הציוד המשרדי כמו – ניירת משרדית, סיכות שדכן וכו'.
רמות מלאי מעקב הוא חלק חיוני בתהליך בדיקת עלויות –  שאתה רוכש בדיוק את מה שאתה צריך, ומתי שאתה צריך את זה. המטרה היא להשתמש בכמויות בצורה הנכונה ובזמן הנכון, כך שאתה פורה לעוד שעות של השבוע, החודש והשנה.
כאשר אתם רואים את עלות של איבוד חצי יום פשוט כי נגמר הדיו במדפסת בזמן הלא מתאים, אז ההשפעה של חוסרים בציוד המשרדי על העסק שלך הופכת להיות ברורה.
כדי לעקוב אחר אספקה, להשתמש בכל מערכת שאתה יהיה בטוח כדי להשתמש שוב ושוב לאורך כל השנה. ישנם תוכנות זמינות כדי לעזור לך לעקוב, אבל אפילו גיליונות אלקטרוניים פשוטים יעשו את העבודה.

ניהול תזרים מזומנים כנגד העלות של כסף
חברות שמחליטות לרכוש בכמויות גדולות ולנהל מלאי לרוב, מממנות את רכישת המלאי ואספקה ??עם קווי אשראי, לכן צריך לכלול את עלות האשראי בחישובים שלך. אם החיסכון שנצבר ברכישה בכמויות גדולות של חומרים הוא גדול יותר מהעלויות של חברת כסף, אז ההחלטה להזמין בגדול היא יותר היא נכונה יותר. יש לבחון אם החיסכון שנצבר מהמחירים הנמוכים הללו הוא יותר מעלויות המימון של החזקת ציוד משרדי לתקופות ארוכות יותר.

אנו מקווים שמידע זה יעזור לכם לנהל את אספקת הציוד המשרדי לעסק שלכם ביעילות ובחסכון עלויות משמעותי.

המלצה ב-facebook