ציוד משרדי הינו מכלול העזרים והמוצרים המשמשים את המשרד המודרני, החל מעטים וכלי כתיבה, בולים ומעטפות, לוחות מחיקים, דרך מדפסות ומגרסות וכלה במוצרים כמו תה וקפה לכיבוד תושבי המשרד ואורחיו.

לרוב ההשקעה הכלכלית בעבור ציוד משרדי משמעותית גם כהוצאות לבית העסק וגם לתפקודו של בית העסק. המזכירה לא תוכל לתייק אם אין לה קלסרים, המנהל לא יוכל להגיש דוחות ללא נייר צילום ומדפסת ועובדי המשרד לא יוכלו לתפקד כראוי ללא הציוד הדרוש להם.

אספקת ציוד משרדי נעשית בתדירויות שונות בין עסק אחד למשנהו וכן הדבר תלוי באופי הפעילות של העסק. בשיטה הישנה משימת אספקת הציוד המשרדי הייתה מוטלת על אחד מעובדי המשרד אשר היו צריכים לעזוב את עבודתם על מנת לגשת לחנות הקרובה ולרכוש את הציוד המשרדי שחסר להם.

בשיטה זו בית העסק מבזבז שעות העובדים שלו וכן אין לו בקרה מספקת על ההוצאות בעבור ציוד משרדי. בשיטה החדשה הזמנות הציוד המשרדי הפכו להיות אונליין, כלומר באינטרנט. אין כבר צורך לבזבז זמן ואין צורךלהרגיש מחסור בציוד הדרוש למשרד. אפשר פשוט להזמין אונליין!

באתר הבית שלנו בכתובת www.misradi.co.il הקמנו עבורכם מערכת קלה ונוחה לביצוע הזמנות לציוד משרדי מכל הסוגים. תוכלו לייצר לכם שם משתמש וסיסמא ולנהל את כל ההזמנות שלכם לציוד משרדי, גם באספקה שוטפת וגם באספקה חד פעמית.

באתר האינטרנט של משרדיה הושקעו מאמצים רבים על מנת לייעל ולשפר לכם את חווית הגלישה ואיתור מוצרים. נשמח לעמוד לשירותכם.

 

המלצה ב-facebook